آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
برترین ارائه دهنده انواع خدمات پمپ

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.

نویسنده : نظرات() بازدید : 220
سه شنبه 29 شهريور 1401 - 4:12 می پسندم نمی پسندم
قیمت تاج گل ترحیم هانی گل ‏

"گل رز" این گل معروف و بسیار دوست داشتنی تنها گلی است که همه جا حضور دارد از مجالس شادی گرفته تا مجالس غم و اندوه و ختم و... و انواع خیلی زیادی دارد و از رنگ های بسیار متنوعی نیز برخوردار است . از آن جایی که مردم ایران بسیار مردمان احساسی و مهربانی هستند استفاده ی خیلی زیادی از این گل میکنند زیرا نماد اصلی این گل عشق و علاقه و محبت است . برای انتخاب رنگ مناسب و نوع گل رز مناسب می توانید از مشاوران ما راهنمایی بگیرید ، برای مثال استفاده از رز سفید نماد معصومیت و مهربانی است ، رز زرد نماد دوستی است ، و در تاج گل ترحیم هم استفاده می شود ولی رز صورتی خیلی مناسب تاج گل ترحیم نیست . "گل داودی" این گل بسیار زیبا در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی بهرمند است و طرفداران خیلی زیادی دارد در ایران هم مردم این گل را بسیار دوست دارند به خاطر ظاهر زیبا و ظریفش و رنگ های ملایمش خیلی مورد استقبال قرار می گیرد . رنگ های متنوع این گل شامل ( زرد ، سفید ، بنفش ، صورتی ) می باشد . گل داوودی در کشور های مختلف معنای متفاوتی دارد به طور مثال در کره و ژاپن معنای غم و اندوه و مرگ میدهد ، در ایالات متحده آمریکا به معنای صداقت است و در ایران بسیار طرفدار دارد و برای تاج گل استفاده می شود . "گل میخک" این گل زیبا رنگ های بسیار متنوعی دارد و با توجه به نوع رنگش مفهومش تغییر میکند . این گل قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر گل ها دارد و قیمت تاج گل ترحیم هانی گل شما پایین می آید همچنین دوام بسیار زیادی دارد از این رو برای استفاده در تاج گل خیلی مناسب است . میخک قرمز به معنای محبت ، میخک سفید به معنای صداقت و جاودانگی است.

نویسنده : نظرات() بازدید : 212
چهار شنبه 23 شهريور 1401 - 20:44 می پسندم نمی پسندم
اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ

با صرف هزینه ای معقول در مدت زمانی کوتاه دریافت پاسپورت دومینیکا انجام می پذیرد. اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ با توجه به زمان و هزینه در قیاس با سایر کشورهای اروپایی یا امریکایی که شخص یا با سرمایه گذاری های هنگفت یا ثبت شرکت که نیازمند دانش و تسلط کافی به بازارها و قوانین مالیاتی کشور دوم است و همچنین اثبات سود دهی تجارتش برای کشور مقصد و پس از سالیان متمادی و شرط اقامت چندین ساله در کشور مورد نظر امکان پذیر است قابل مقایسه نبوده و متقاضی در مدت زمان چهار ماه و بدون مدارک خاص و پیچیده تابعیت و پاسپورت خود را دریافت می نماید.

همچنین داشتن مدرک تحصیلی یا دانش زبان و الزام زندگی و سکونت ۵ ساله یا بیشترکه در بسیاری از کشورها جهت اخذ تابعیت ضروری است ، برای داشتن پاسپورت دومینیکا لازم نبوده و به هیچ کدام ز این موارد نیازی نیست و فقط در ۱۲۰ روز میتوانید با صرف هزینه  پاسپورت و شهروندی کشور دومینیکا را داشته باشید و حتی نیازی به اخذ اقامت اولیه یا حضور شما در دومینیکا نیست.

به راحتی با تماس با مشاورین شرکت در عرض ۱۲۰ روز پاسپورت دومینیکای خود را دست بگیرید و با خیالی راحت به هر مقصدی که میخواهید سفر کنید.

دومینیکا همچنین کشوری آرام و مقصدی مطمئن برای استراحت و آسودگی بدور از هیاهوی زندگی های امروز می باشد و هم چنین کشور دومینیکا مقصدی مناسب جهت سرمایه گذاری با رشد اقتصادی بالا و پذیرای بیزینس های جدید و استارت اپ ها می باشد.

کشور دومینیکا تمام ویژگی های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اب وهوایی و اقلیمی مناسب که مدنظر ایرانیان است را دارا میباشید و یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری و اخذ تابعیت دوم برای اینده مطمئن خانواده و عزیزان شما خواهد بود تا از امکانات و فرصت های تحصیلی و شغلی و بین المللی استفاده کنند.مجموعه دومینیکا پارادایس در مسیر اخذ تابعیت و پاسپورت کشور دومینیکا با سابقه درخشان تسهیل گر و همراه شما خواهد بود.

نویسنده : نظرات() بازدید : 220
دو شنبه 21 شهريور 1401 - 17:59 می پسندم نمی پسندم
پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.

نویسنده : نظرات() بازدید : 255
سه شنبه 8 شهريور 1401 - 4:1 می پسندم نمی پسندم
دانلود آهنگ ایرانی و خارجی از وب سایت موزیک باران

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

نویسنده : نظرات() بازدید : 232
پنج شنبه 3 شهريور 1401 - 4:6 می پسندم نمی پسندم

میزکار کاربری

Panel
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

مطالب پر بازدید

Favorite Posts

لینک های سایت

Links

ابربرچسب ها

Tags

چت باکس

Chat

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین مطالب

Recent Posts

آخرین نظرات کاربران

Recent Comment
درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید
آمار سایت
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 7
تعداد کاربران : 0
امروز :
تعداد اعضای سایت : 0
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 807
بازدید سال : 5987
بازدید کل : 146162
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند





امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR