پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید لوازم موبایل
نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1403
بازدید : 16
نویسنده : محمد حسین احمدی

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، انواع باتریهای اصل موبایل، تبلت و اسمارت واچ را با تضمین ۱۰۰% اصل بودن باتری همراه با گارانتی ۶ ماهه به فروش می‌رساند. ما سعی کرده ایم تنوع باتری های موجود در فروشگاه آنلاین را به حدی بالا ببریم که همه کاربرانی که اسمارت فون هایی از برندهای مختلف مثل اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی، اچ تی سی و غیره در اختیار دارند بتوانند از سراسر کشور در کوتاهترین زمان ممکن باتری اصل موبایل و تبلت خود را سفارش دهند.

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، کاور شیائومی خود را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

 فروشگاه آنلاین فونی شاپ با هدف تامین تمام انواع باتری های اصل موبایل و تبلت راه اندازی شده است تا کاربران از سراسر کشور امکان تعویض باتری اصل مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت داشته باشند و دیگر نگران خرید کالای بی کیفیت و باتری تقلبی از فروشگاههای نامعتبر نباشند.

برای خرید از فروشگاه آنلاین فونی شاپ تفاوتی نمی کند که نیاز به چه نوع باطری، از کدام برند و با چه ظرفیتی دارید؛ ما طیف گسترده‌ای از کاور سامسونگ اصل موبایل و تبلت را برای خرید در اختیار شما قرار داده ایم. با سفارش باتری اصل موبایل و تبلت از فونی شاپ، از خدمات پس از فروش شامل گارانتی ۶ ماهه، مشاوره خرید و تعویض باتری، ارسال در کمتر از ۳ روز کاری، یک هفته مهلت تست و برگشت محصول بی قید و شرط در صورت عدم رضایت بهره‌مند شوید.

 

فروشگاه آنلاین فونی شاپ با هدف تامین کاور موبایل اصل موبایل و تبلت برای کاربران سراسر کشور راه اندازی شده است. این مجموعه با ارائه طیف گسترده‌ای از باتری های متنوع از برندهای معتبر مانند اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی و دیگر شرکت‌ها، امکان سفارش و تعویض باتری اصل را در کمتر از چند دقیقه برای شما فراهم کرده است.

با وجود تضمین ۱۰۰% اصالت کاور هواوی و ارائه گارانتی ۶ ماهه، دیگر نگران خرید کالاهای تقلبی و بی کیفیت از فروشگاه‌های نامعتبر نخواهید بود. همچنین خدمات پس از فروش فونی شاپ شامل مشاوره خرید، تعویض باتری، ارسال سریع و یک هفته مهلت برای بازگشت محصول، رضایت شما را بیش از پیش تضمین می‌کند.

این فروشگاه با هدف تامین نیازهای متنوع کاربران در زمینه باتری موبایل و تبلت فعالیت می‌کند و همواره در تلاش است که بهترین محصولات اصل را با بهترین کیفیت و خدمات در اختیار شما قرار دهد.

فونی شاپ، یک فروشگاه آنلاین پیشرو در زمینه تأمین باتری های اصل برای انواع موبایل و تبلت است که با هدف برطرف کردن نیازهای متنوع کاربران در این زمینه، فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با ارائه طیف گسترده ای از باتری های معتبر از برندهای محبوب همچون اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی و سایر شرکت های مطرح، امکان سفارش و تعویض باتری اصل را در کمتر از چند دقیقه برای شما فراهم کرده است.

علاوه بر باتری های اصل، در فونی شاپ می توانید انواع کابل و‌ شارژر سامسونگ را با گارانتی معتبر تهیه نمایید. همچنین، این فروشگاه طیف وسیعی از کاورهای موبایل برای برندهای محبوب همچون هواوی، سامسونگ و شیائومی را با طراحی های جذاب و کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

مزیت های خرید کابل و‌ شارژر شیائومی از فونی شاپ شامل تضمین 100% اصالت محصولات، ارائه گارانتی 6 ماهه، خدمات پس از فروش شامل مشاوره خرید، تعویض باتری، ارسال سریع و یک هفته مهلت برای بازگشت محصول است که رضایت مندی مشتریان را به طور چشمگیری افزایش می دهد. این فروشگاه با تلاش مستمر در جهت ارائه بهترین محصولات اصل با بالاترین کیفیت و خدمات، همواره در پی جلب اعتماد و رضایت هرچه بیشتر کاربران است.




تور استانبول ارزان
نوشته شده در شنبه 10 تير 1403
بازدید : 2
نویسنده : محمد حسین احمدی

پس هم با انتخاب هتل‌های 3 یا 4 ستاره و هم با انتخاب مناطقی که کمتر مورد توجه هستند می‌توانید در این مورد صرفه جویی کنید. از طرفی تور ارزان استانبول را بیشتر می‌توانید در اوایل مهر با شروع مدارس و یا فصل‌های سردتر پیدا کنید چون در این زمان، حجم مسافران کاهش می‌یابد.

تور لحظه آخری یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفری ارزان به استانبول است خصوصا که سفر به این شهر و دیگر شهرهای ترکیه ویزا نمی‌خواهد و تنها با داشتن پاسپورت معتبر می‌توانید راهی سفر شوید. تورهای لحظه آخری بیشتر در زمان‌های کم‌توریست پیدا می‌شود چون مردم به دلایلی مانند سردی هوا یا مثلا شروع فصل درس یا امتحانات کمتر به سفر می‌روند. آژانس‌ها نیز برای ترغیب به سفر آفرها و تخفیف‌های خوبی به مسافران ارائه می‌کنند که وسوسه‌انگیز است.

البته برای سفرهای لحظه آخری همیشه باید آماده باشید چون از زمانی که تور را رزرو می‌کنید تا شروع سفر حداکثر یکی دو روز زمان دارید و حتی گاهی تورهایی برای چند ساعت بعد پیدا می‌کنید که قیمت و شرایط عالی دارند و تنها باید آماده سفر باشید.

https://www.quora.com/profile/Sepehr-Gordon

در ابتدا بدانید که استانبول به دلیل موقعیت مکانی، در نواحی آب و هوایی متفاوتی قرار گرفته است و دارای چندین خرداقلیم است. آب ‌و هوای مدیترانه‌ای، آب ‌و هوای گرمسیری مرطوب و آب ‌و هوای اقیانوسی در بخش‌‌های مختلف شهر قابل مشاهده است و قرار گرفتن در کنار دو پهنه‌ آبی متفاوت، یکی دیگر از دلایل تنوع آب و هوایی در این شهر جذاب می‌باشد.

پروازهای استانبول علاوه بر فرودگاه امام خمینی تهران از طریق چندین فرودگاه بین‌المللی دیگر نیز از مبدا شهرستان های مهم انجام شده و قابل تهیه می‌باشد از مهم ترین این شهرها می توان به تور استانبول از تبریز اشاره کرد که از مبدا تهران کوتاه تر است. اما تور استانبول از شیراز که بسیار دورتر از تهران بوده و ساعت پروازی طولانی تری را می طلبد نیز مخاطبین زیادی دارد.

در تور استانبول از اصفهان به تعداد پروازهای زیاد و همه روزه باید اشاره کرد که باعث شده است تورهای لحظه آخری استانبول نیز قابل انجام باشد. حال اگر بخواهید از مشهد به استانبول سفر کنید،ایرلاین های متفاوت و تنوع انتخاب بیشتری در تور استانبول از مشهد خواهید داشت.




تور استانبول ترکیه
نوشته شده در شنبه 10 تير 1403
بازدید : 2
نویسنده : محمد حسین احمدی

سوال بیشتر مسافران این است که قیمت تور استانبول چقدر است؟باید به شما بگوییم که قیمت تور ترکیه استانبول در زمان‌های مختلف سال وابسته به عوامل مختلفی همچون آب و هوا، مناسبت‌ها و قیمت پرواز و هتل‌های متنوعمی‌باشد. باید این را هم بدانید که همواره بهتر است برای پیدا کردن قیمت دقیق تور استانبول هر روز سایت را چک کنید.

در ضمن سیستم سرچ تورهای مسافرتی مجموعه ما به این صورت است که از صفحه اصلی وب‌سایت و بخش سرچ نام مقصد مورد نظر خود را وارد کرده تا تمامی تورهایی که برای آن مقصد برنامه‌ریزی شدند، خیلی راحت در دسترس شما قرار بگیرند.

تورهای استانبول در طیف گسترده‌ای قرار داده شده و پروازها و هتل‌ها گارانتی شده‌اند. در ضمن خدمات تور استانبول شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، گشت‌های شهری متنوع با تور لیدر فارسی زبان در استانبول، بیمه مسافرتی، هتل های متنوع با خدمات و سرویس‌های مختلف می‌باشد که همه اینها در قیمت تور تاثیر گذار هستند.

پیدا کردن تور ارزان استانبول کار سختی نیست تنها باید چند نکته را رعایت کنید. قبل از هر چیز شما با انتخاب پروازهای ایرانی و همین‌طور صندلی‌های معمولی می‌توانید در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید. موضوع بعدی انتخاب هتل است که اکثر افراد بیشتر به ستاره‌های آن توجه می‌کنند.

درست است که هتل‌هایی با ستاره بیشتر گران‌تر هستند اما بد نیست بدانید برخی هتل‌ها تنها به دلیل موقعیت‌شان در شهر هزینه بیشتری دارند مثلا هتل‌های پنج ستاره نزدیک میدان تکسیم از هتل‌های پنج ستاره مناطق دیگر گران‌تر هستند.

 




تور استانبول لحظه آخری
نوشته شده در شنبه 10 تير 1403
بازدید : 3
نویسنده : محمد حسین احمدی

 

قطعا نمی‌توانید در برابر عطر و بوی تازه شهر هنگامی که اولین انوار روشنایی، ماهی‌های اطراف حوض ماهیگیری را روشن می‌کند، مقاومت کنید مخصوصا اگر برای ماه عسل استانبول را انتخاب کرده باشید. همچنین خورشید در حال غروب، هر شب شهر را به مانند یک نقاشی محو نور کرده و سایه‌های شمع‌گونه مساجد از شبه‌جزیره تاریخی برافراشته‌اند تا به مسافران تورهای استانبول خوش آمد گویند.

در آخر شما علاقه‌مندان می‌توانید با مراجعه به تور ارزان استانبول  یا  تور لحظه آخری استانبول در بالای همین صفحه در متنوع‌ترین حالت مشاهده کرده و بهترین و مناسب‌ترین تور مسافرتی استانبول را خریداری کنید.

این روزها تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که اتفاقا قیمت مناسبی هم دارد. سفر به این شهر زیبا تقریبا با هر بودجه‌ای برای هر مسافری میسر است اما حداقل هزینه‌ای را برای این سفر باید در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که قیمت‌های تور استانبول در عید و تابستان مطمئنا افزایش خواهد داشت لذا برای استانبول هم در انتخاب هتل و هم در انتخاب پرواز گزینه‌های زیاد و متنوعی پیش رو دارید.

از آنجایی که ایرانی‌ها زیاد به این شهر سفر می‌کنند تقریبا تمام روزهای سال پرواز از تهران به استانبول انجام می‌شود. از طرفی این شهر پذیرای توریست‌های زیادی از سراسر دنیاست و همین امر باعث شده تا تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌های آن زیادتر از حد معمول باشد از هتل‌های ارزان گرفته تا هتل‌هایی لوکس برای سفرهای لاکچری.




ارزان ترین تور استانبول
نوشته شده در شنبه 10 تير 1403
بازدید : 10
نویسنده : محمد حسین احمدی

تور استانبول یکی از تورهای بسیار محبوب برای مسافران ایرانی است. استانبول، پایتخت تاریخی و فرهنگی ترکیه، دارای جاذبه‌های متنوع گردشگری است که باعث شده است “تور استانبول” یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی برای ایرانیان شود.

برخی از جاذبه‌های گردشگری برجسته در استانبول شامل مسجد سلطان احمد، توپکاپی، موزه ایاصوفیه،کاخ دلما باغچه،موزه باستانشناسی،جزایر پرنس،کلیسای چورا، بازار بزرگ، برج گالاتا، و پل و تنگه بسفر و مسجد سلیمانیه می‌باشند. پیشنهاد می شود برای بهره‌وری هر چه بیشتر بازدید از این جاذبه‌ها را برنامه‌ریزی کرده و فرهنگ و تاریخ شهر فوق‌العاده استانبول را تجربه کنید.

آشنایی با شهر استانبول قطعا برای همه شما هیجان‌انگیز خواهد بود. استانبول بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر در میان شهرهای توریستی ترکیه و همچنین مرکز فرهنگی و تاریخی آن هم به شمار می‌رود.

دلیل شهرت آن از لحاظ جفرافیایی این است که تنگه بسفر باعث شده که نیمی از آن در منطقه اروپایی و نیم دیگرش در آسیا قرار بگیرد. این شهر به دلیل تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم در تور ترکیه استانبول بسیار مورد توجه توریست‌ها و جهانگردان از سراسر جهان قرار گرفته است.

اگر مسافر تور استانبول شدید به هنگام تماشای تعداد زیادی مرغ دریایی در بندر امنیو درست زمانی که برآمدن خورشید شهر را روشن می‌کند، قایق‌های لنگرانداخته را خواهید دید که به آرامی در نوسان بوده و گویی به شما خوش‌آمد می‌گویند.

ژوئیه گرم‌ترین ماه سال است و میانگین دمای هوا به 24 درجه می‌رسد و همچنین فوریه با میانگین دمای 6 درجه، سردترین ماه سال شناخته می‌شود و ضمنا ماه ژانویه با میانگین میزان بارندگی 100 میلی‌متر، مرطوب‌ترین ماه سال به شمار می‌رود.

در ادامه استانبول و ترکیه‌ اروپایی، تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد همراه با بارش برف را تجربه می‌کند و فصول بهار و پاییز یعنی از آوریل تا مه و از سپتامبر تا اواسط نوامبر، بهترین زمان برای سفر به استانبول می‌باشد درست زمانی که دمای هوا مطبوع و آسمان شهر صاف است.