آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
ژیمناست بریتانیایی مدال طلای المپیک را به دست آورد

مکس ویتلاک از بریتانیا موفق شد در فینال مسابقات ژیمناستیک مردان المپیک ریو ۲۰۱۶، مدال طلا را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی پرتال خبر، در مسابقات ژیمناستیک مردان المپیک ریو ۲۰۱۶، مکس ویتلاک از بریتانیا در رتبه نخست ایستاد و با ۱۵٫۶۳۳ امتیاز مدال طلا را کسب کرد. در رتبه دوم این مسابقه دیگو هایپولیتو از برزیل با امتیاز ۱۵٫۵۳۳ قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد و هموطن او آرتور ماریانو با امتیاز ۱۵و۴۳۳ مدال برنز را به دست آورد.

 

۹۶ آزاده سند افتخار و آزادگی مردم نهاوند هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند:

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: در طول دوران دفاع مقدس ۹۶ آزاده سرفراز و ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۸۵۶ شهید گرانقدر سند برآزادگی افتخار و شرف مردم نهاوند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های پرتال خبر از همدان: علی خزایی در گردهمایی ۹۶ آزاده نهاوند اظهار داشت : آزادگان نهاوند فقط مختص به رپیم بعثی عراق و صدام نبود بلکه در دوران رپیم ستم شاهی تعدادی از جوانان انقلابی و عدالتخواه نهاوندی در زندان بودند که تعدادی از آنها آزاد و ۶نفر از آنها در سال ۵۲ به شهادت رسیدند.

وی گفت: باید  خاطرات آزادگان و رزمندگان نهاوندی را در قالب کتاب گردآوری کنیم که یک نویسنده خوزستانی مقداری از کار ایثارگران را در قالب یک کتاب انجام داده.

خزایی افزود: آزادگان سند ایستادگی و استقامت ملت ایران هستند و هشت سال دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که باید زوایای ارزشمند آن در ابعاد مختلف را شناخت و به نسل‎های آینده انتقال داد.

وی آزادگان را سند ایستادگی و استقامت ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی توانسته در برابر استکبار جهانی مقتدرانه بایستد و به خار چشم دشمنان تبدیل شود به دلیل وجود روحیه ایثارگری و ازخودگذشتگی آحاد مردم به ویژه رزمندگان و ایثارگران بود.

 

حاشیه های سفر معاون توسعه مناطق محروم نهادریاست جمهوری به لنده+عکس

سفر معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به شهرستان لنده همراه با حاشیه‌های جالب و جذابی بود که مطالعه و تماشای تصاویر آن حقیقتاً خالی از لطف نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، پس از ماه ها چشم انتظاری و شائبه آمدن و نیامدن هیئت دولت به استان بالاخره سی امین سفر استان هئیت دولت و اولین سفر هیئت دولت به استان محروم کهگیلویه وبویراحمدبا حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور به شهرستان های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

شهرستان لنده نیز میزبان ابوالفضل رضوی معاون توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با حضور در این شهرستان از نزدیک وضعیت این شهرستان که از محروم ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد است را بازدید و در جریان مشکلات و معضلات اساسی مردم قرار گرفت که این سفر همراه با حاشیه های جالبی بود که مطالعه و تماشای تصاویر آن حقیقتاً خالی از لطف نیست.

برابر اعلام قبلی فرمانداری شهرستان لنده ساعت استقبال از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ۱۱ظهر بود که مردم روستای ایدنک از ساعت ۹صبح برای حضور معاون رئیس جمهور منتظر بودند و گرمای طاقت فرسای هوای از یک سو و چشم انتظاری و تماس های مکرر مسئولان با همراهان معاون توسعه مناطق محروم از سوی دیگر در حال اجرای بود.

مردمی که صبر و حوصلشان لبریز شده بود با آوای ساز و دهل و چوب بازی و دستمال بازی دو پیرمرد خود را سرگرم کرده بودند و این در حالی بود که دوحیوان زبان بسته که قرار بود برای استقبال قربانی شوند در صندق عقب پیکان مرتب دست و پا می زدند.

در آن سوی جاده نیز دختران روستایی با لباس های رنگین محلی با استرس های فراون مرتب در حال تمرین بودند و خود را برای اجرایی متفاوت آماده می کردند و در این بین نیز بخشدار مرکزی به عنوان هماهنگ کننده برنامه سفر مرتب در تکاپو بود و به عقب و جلوی ستاد استقبال می رفت و می آمد.

  خودروی آبی وانت سایپا از آن طرف پل به طرف تابلوی ورودی روستای ایدنک رسیده بود و چندین اسب از خودرو پیاده کردند و سریع زین آنان را بستند و چهار سوارکار همراه با لباس محلی و تنفگ برنو به تاخت به طرف مردم منتظر آماده و چندین بار به حالت ویراژ عقب و جلو می رفتند و اسب ها نیز شیحه کنان جمعیت را به آن طرف و این طرف پراکنده می کردند.

بعلت گرمای شدید هوا ماموران آب وفاضلاب شهری نیز وظیفه آبرسانی به وسیله آب معدنی را به عهده داشتند و مرتب دبه های آب معدنی کوچک بین مردم توزیع می کردند.

تانکر آب وفاضلاب روستایی که مهمترین رسالتش آبرسانی به مناطق روستایی بود چندین بار جاده را شستشو کرد و بخار حاصل از گرمای هوا و آسفالت داغ هوا را شرجی کرده بود.

پیرمرد روستایی نیز که کلاهی نمدی و عینک های ته استکانی به چشم داشت با تکه چوبی در دست مرتب ترکه بازی می کرد و آوازه دهل و مهتر همچنان به کار بود.

دختران استقبال کننده نیز پلاکاردهایی در دست داشتن که برجام را نشانه اوج عزت و کرامت نظام می دانستند و شعارهایی در حمایت از روحانی نوشته بودند که در دستان آنان هویدا بود.

همین که ندای رسید که آمدند نقاره زن شروع به نقاره کرد و دهل زن نیز پشت بند آن برطبل خویش کوبیدند و پیرمردی شال به دشت شروع به رقصیدن و دستمال بازی کرد و سواران نیز قبل از معاون توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به طرف مردم به تاخت آمده بودند.

برنامه استقبال رنگ روی رسمی به خود گرفت و دختران خسته با پیشانی های لبریز از عرق گرماهی هوا با صدای لرزان و بریده بریده خیرمقدم را به همراه دسته ای گل مصنوعی تقدیم به ابوالفضل رضوی معاون توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده کرد.

پس از آن محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده ضمن خیرمقدم اعضای شورای اداری شهرستان را به وی معرفی کرد و ناگهان جوانی با صدای بلند و اعتراض کنان به وضعیت فیش های آب در روستاها به معاون توسعه مناطق روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری معترض شد که توسط چندین نفر به کنار کشیده شد که بلافاصله به دستور رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور فراخوانده و از نزدیک با وی به گفت وگو پرداخت و از دیگران خواست تا وی حرف های خود را در آزادی کامل بیان کند که این جوان نیز مطالبات مردم را بیان کرد و در ادامه مسیر را به طرف گلزار شهدای روستای ایدنک طی کرد و در این بین نیز سوار برنو به دست شروع به تیر اندازی برای آقای معاون و هئیت همراه کرد.

از حواشی جالب این سفر تیراندازی ناخودگاه سورارکار برای استقبال بود که باعث وحشت برخی از مردم شد و در ادامه بخشدار مرکزی که هیچ وسیله در دست نداشت به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت مسیر افتتاح آسفالت روستا تا گلزار شهدا را طی کرد که در نوع خود نیز جالب بود.

پس از حضور در گلزار شهدا و تقدیم گل و نثار فاتحه کاروان به حضور خودروهای متعدد پلاک قرمز به طرف شهرلنده با آژیرهای متعدد راهنمایی و رانندگی همراه بود و پس از حضور در شهرلنده معاون توسعه مناطق محروم ابتدا از محل احداث مخزن ۱۰ هزار لیتر مکعب آب شهرک‌های لنده رفت و بر توسعه و سرعت احداث آن تأکید کرد.

.

معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در ادامه سفر خود به شهرستان لنده از پروژه ساختمان فرمانداری یا مجتمع ادارات شهرستان لنده بازدید کرد و با استراحتی نیم ساعته با حضور در جمع مردم شهرستان لنده و اعضای شورای اداری در مسجد صاحب الزمان(عج) حضور یافتند و پس از اقامه نماز ظهر و عصر برنامه با اجرای مجری برنامه شروع شد.

در این بین نیز مردم با دادن نامه های زیاد خود به معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خواستار مساعت مالی، اشتغال، رفع مشکلات بیمارستانی و هزراران گرفتاری دیگر از مسئولان بودند.

پس از خیرمقدم امام جمعه شهرستان لنده، فرماندار شهرستان به پشت تریبون رفت و پس از ۲۰دقیقه مشکلات شهرستان لنده را تک به تک برای حاضرین بیان می کرد.

سپس عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور در پشت تریبون اظهارکرد: مردم لنده به واسطه نداشتن راه ارتباطی مناسب با سایر شهرستان های استان در زندان به سر می برند.

وی در ادامه اظهارکرد: دولت به تنهای قادر به حل همه مشکلات نیست بلکه باید فرزندان این شهرستان که در پست های کلیدی این کشور مشغول خدمت هستند نیز همدل و همراه با مسئولان برای این خطه آستین همت را بالا بزنند و مشکلات را یکی یکی حل کنیم.

پس از سخنرانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل رضوی معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ضمن تقدیر از حضور مردم و مسئولان گفت: این شهرستان دارای سرمایه های عظیم انسانی است که قدرآنان را باید دانست.

وی گفت: مشکلات نداشتن بیمارستان، جاده، مجتمع های فرهنگی و ورزشی ، مشکلات برق و آب همه و همه به سمع و نظر رئیس جمهور خواهند رسید.

رضوی در ادامه صحبت های خود در جمع مردم لنده آنان را به سرمایه گذاری در شرکت های زیر مجموعه اکتشاف معادن دعوت کرد و آنان خواست تا در مسئله اکتشاف معدن فسفات قیام سرمایه گذاری کنند.

معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مهمترین مشکلات روستاها را اشتغال عنوان کرد و گفت: اگر مشکل اشتغال جوانان بیکار رفع گردد تمام مشکلات جاده و آب و برق در روستاها حل خواهد شد.

در این دیدار مردمی عده ای از مردم روستاهای لنده با نشان دادن فیش های آب، برق و گاز خود به مبالغ مندرج در آنها و افزایش چندین برابری اعتراض کرده و حتی برخی نیز با پلاکارد نیز از یارانه ۴۰هزارتومانی تا فیش های ۴۰۰هزارتومانی و بیکاری جوانان گلایه کردند.

پس از اتمام سخنان معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با بدرقه مردم تا جلوی خودروی خود پایان یافت.

به هرحال امیدواریم دولتمردان نسبت به اعطای بهترین خدمات به مردمی که دائماً در تمام صحنه های انقلاب حضور دارند کوشاتر باشند و برای ارائه بهترین خدمات کوتاهی نکنند.

 

میزکار کاربری

Panel
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

مطالب پر بازدید

Favorite Posts

لینک های سایت

Links

ابربرچسب ها

Tags

چت باکس

Chat

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین مطالب

Recent Posts

آخرین نظرات کاربران

Recent Comment
درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید
آمار سایت
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 0
تعداد کاربران : 0
امروز :
تعداد اعضای سایت : 0
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 17
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 2
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 1765
بازدید سال : 5151
بازدید کل : 145326
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند





امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR